| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 停課日2 |
今日6點55分醒..刷牙洗面...返到學校竟然7點45=.='' G後集隊上禮堂...我同福頭講: [見埋利個周會..我今日又見唔到你啦=3=..因為一陣又要停課..] 佢竟然講左句: [願主保又你]..哈哈...佢唔信神...不過佢成日都咁講....果然不出我所料...真係要停..我一行到入110...卓太就串柒柒咁同我講...[喂~~~等你好耐啦....乜你都返黎丫?! 你上個禮拜唔係走得好開心嫁咩?!好心你走左就唔好返黎啦.....] 我好無奈咁走左去風扇位下邊開始我第2日o既停課生涯....抄抄下又冇心機...g後訓到小息都唔知...g後再訓..訓到第5堂再抄...抄到lunch...上左去同福頭玩...差唔多完果陣...我又洛左去抄...洛到去..見到2條仆街係咁串丫sir..真係好想打佢 g後唔理佢地..又再抄下訓下咁..幾經辛苦..抄左150句=3= 卓太又話要甫返前日走佢果d...so要留到4點30...一打鍾...我地又好似比人追殺咁係咁走...g後去左搭71A...我一上到車拎部電話出黎..咁岩D老師上車(佢地平時都唔搭車嫁=.=)..G後好彩我手快..不過最慘就係佢地竟然坐左係我側邊,...返到home..打比榮榮...佢話打緊機..g報李鴻鋒叫我踢波...我又唔想踢..so話冇3就算...g後過左一陣..榮榮打返黎...我話去佢home坐下...順便比張2GB卡佢天日比韻婷..G後佢又話驚唔見左..我話你唔見左佢一定打死你..g後佢話..咁唔好啦...廢事.....g後我打左比區GAP....g後上左佢home..叫佢天日比韻婷...又係到睇佢自拍=.= G後坐K17返到火車站...見到靈風死人@@ 問返先知原來係兩年前一個F7學生係上水比幾十個人習擊...送院後不字...........
|
| 刊登時間:2007-05-30 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Mr au 於 2007-05-30 10:58 PM 發表:
|
|