今日放左學 去城門谷打波 打到差唔多5點時...同一個打波識既fd onr on one 一開始佢入左3球..後我就連追3球..後我又連追6球 全都係射3分..佢最後就連追7球 ..全部都係佢屈高既..最後佢勝左啦...但是我令我無心情既係佢踢走個波 ..仲要叫我汁.果時係我既開波 ..係佢自己踢仲要叫我汁..結果我冇汁啦..佢去左汁....佢仲有大把衰野..打完波又同人講大話..真係一d球品都冇..超唔想如佢打波