神奇!早2日打完日記講完d廢話後,心中既悶氣/不快都好似放低左,成個人鬆左好多,我中意有希望既感覺!
今日msn中又再次見到一個多年無聯繫既朋友,我每次見到佢都只會諗hi唔hi佢好,今天,我總於踏出2年來既第一
步,傾談當中得知佢既生活過得好好,而我係一個容易比朋友感染快樂既人,我既不如意突然好有決心/動力去解決,呢一股動力&快樂都係呢位朋友帶給我的,我
多謝佢!
我一定會珍惜呢位好朋友,當然重有家文,呀老,菁菁,俊,黃鋒,winni,涂涂,金鷹等等(無數到唔代表無計算在
內,唔好介意),就算出外留學既,工作關係既,無聯繫唔緊要,總有一日會坐埋一”木台”,當然無朋友既生活係唔會死,但係我想過一d有朋友照耀既快樂日
子,只要你心想,一日係朋友,一生都可以係朋友!