半年無寫過Blog, 呢度都荒廢晒, 好可能已經無人黎呢度睇. 我諗都係要面對現實, 呢度唔再叫臨時兒歌谷, 因為呢度都發揮唔到兒歌谷的功能, 而且自問都已經無心重開兒歌谷, 無謂再呃人呃自己,兒歌谷就等佢成為大家的回憶算喇, 希望係一個美好的回憶啦. 舊谷友都可以去兒歌遊樂場懷勉一下. http://www.freewebtown.com/ksgame/index.html
(2010 新網址: http://users1.jabry.com/ksgame/index.html )