TVB 兒童節開始左都差唔多成個月, 其實我最關心的都係兒禮,有關今年兒歌會另開文講.
http://event.tvb.com/kids2008/ambassador/index.html
今年tvb網暫時無兒歌點唱機,希望遲d 會加返.
tvb 兒童節的主題 "開心Ja Jumbo" 好似d節目名咁中英夾雜,我唔鐘意.
我寧願中英對照"開心尋珍寶" 加 "Happy Ja Jumbo"
其他節目方面, 好開心有小丸子真人版睇, 逢星期日上午十一時至十二時.
必看!!
另外, 鐘意捉棋的我, 都錄左頭幾集"象棋王"黎睇, 但真係覺得唔掂,
鬼咁多重播的回憶片段, 雖然好在睇帶有得飛,但都煩,
另外d 棋局又亂黎,而且有乜理由隻將軍俾人食左, 先至突然知自己輸, 太奇怪.
仲有每行一步後, d 棋成日都講兩句押韻野, 好煩.
我睇完五集已經無再追, 雖然無預計可以好似棋魂咁正,但都唔係差到咁卦?
|