今年兒禮, 聽聞由於要讓路給中國奧運選手來港的有關節目, 改為星期六 30/8 錄影, 星期日 31/8 播出.
記憶中, 呢次係兒禮首次錄播, 兒禮以前年年都係直播.
若果網友想睇兒禮時保持神秘同緊張感, 星期日就唔好睇報紙娛樂版住喇.
今年18號先至plug晒D候選歌, 希望出年會早d 啦.
我睇now.com時, 好多時連新歌第一次播都播唔晒成首, 我估電視播都差唔多, 真無奈.
有時now.com仲cut 埋首新歌, 如微微笑同奧運精神添, 想喊~~
好在今年最特別係tvb.com 的兒歌點唱機比ICU更早出晒31首新歌,
http://event.tvb.com/kids2008/song/index.html
仲要係16:9 兼完整版, 若果唔係我無都機會欣賞晒全部歌同MTV.
我亦都更新左今年的資料:
http://www.freewebtown.com/election/08/08.html
(2010 年補充 - 新網址:
http://users1.jabry.com/election/08/08.html )
資料來源除左mtv, tvb周刊同tvb.com外, 亦有一d 兒歌歌手, 熊熊, 李紫昕, 陳美鳳的個人網站,
仲有去維基同埋youtube查埋動畫主題曲的日本原曲作曲者,
無線的mtv慣左唔寫, 唔知點解我今年咁有心機查返.
仲有多謝各方好友提供資料, 或者連結等.
|