老孩子 - 不懂音樂的兒歌收集者
兒歌網網主 https://oldkid.freevar.com/oldkid/index.html
兒歌收集者
兒歌和兒童節目的資料搜集及整理員
曾是兒歌谷(已關閉)谷主
oldkid
暱稱: 老孩子
國家: 香港
最新文章
拜年 + 轉移通告
「閃電傳真大檢閱」-...
近況 / 無綫 / 親子劇...
Youtube - 兒童節目片...
430穿梭機 第二輯 @ 兒...
文章分類
全部 (203)
06 TVB兒童節及兒禮 (6)
07 TVB兒童節及兒禮 (4)
08 TVB兒童節及兒禮 (19)
08 新城勁爆兒歌頒獎禮 (11)
09 TVB兒童節及兒禮 (9)
09 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
10 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
11 新城勁爆兒歌頒獎禮 (3)
12 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
老孩子兒歌網 (32)
老孩子的心事 (13)
老孩子的生活 (19)
兒歌及兒童節目報道 (15)
兒歌及兒童節目資料 (39)
兒歌谷 (7)
兒歌專輯 (11)
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 22 日  星期五  


今年的候選歌+8月近況

自從04年兒禮後, 跟住幾年都無用心留意候選歌 (05,06,07) ,
今年有心留意返, 但都只限八月前放學icu推出的歌,
因為自從奧運開始後, 我個心就放左大半o係奧運, 得閒就盡量睇比賽, 話晒四年一度,
兼且特別著緊香港隊同中國隊的比賽.
仲有, 我亦對黎緊立法會選舉都好留意, 不斷追新聞.

當然, 無線的plug歌方法亦係令我無咁熟d 歌的主因啦, 之前一個星期一首, 幾好丫,
一星期兩首都ok, 慢慢聽, 用心聽.
但後期一星期plug 幾首, 真係消化唔切. 仲要撞正兩項四年一度的盛事, 我實在有心無力.

而家變左早期plug 的歌就熟, 後期的就唔熟, 好怪, 哈哈.

刊登時間︰2008-08-22 04:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oldkid 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]