自從04年兒禮後, 跟住幾年都無用心留意候選歌 (05,06,07) , 今年有心留意返, 但都只限八月前放學icu推出的歌, 因為自從奧運開始後, 我個心就放左大半o係奧運, 得閒就盡量睇比賽, 話晒四年一度, 兼且特別著緊香港隊同中國隊的比賽. 仲有, 我亦對黎緊立法會選舉都好留意, 不斷追新聞. 當然, 無線的plug歌方法亦係令我無咁熟d 歌的主因啦, 之前一個星期一首, 幾好丫, 一星期兩首都ok, 慢慢聽, 用心聽. 但後期一星期plug 幾首, 真係消化唔切. 仲要撞正兩項四年一度的盛事, 我實在有心無力. 而家變左早期plug 的歌就熟, 後期的就唔熟, 好怪, 哈哈.