老孩子 - 不懂音樂的兒歌收集者
兒歌網網主 https://oldkid.freevar.com/oldkid/index.html
兒歌收集者
兒歌和兒童節目的資料搜集及整理員
曾是兒歌谷(已關閉)谷主
oldkid
暱稱: 老孩子
國家: 香港
最新文章
拜年 + 轉移通告
「閃電傳真大檢閱」-...
近況 / 無綫 / 親子劇...
Youtube - 兒童節目片...
430穿梭機 第二輯 @ 兒...
文章分類
全部 (203)
06 TVB兒童節及兒禮 (6)
07 TVB兒童節及兒禮 (4)
08 TVB兒童節及兒禮 (19)
08 新城勁爆兒歌頒獎禮 (11)
09 TVB兒童節及兒禮 (9)
09 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
10 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
11 新城勁爆兒歌頒獎禮 (3)
12 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
老孩子兒歌網 (32)
老孩子的心事 (13)
老孩子的生活 (19)
兒歌及兒童節目報道 (15)
兒歌及兒童節目資料 (39)
兒歌谷 (7)
兒歌專輯 (11)
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 18 日  星期六  


放完假

大家好, 我又返黎喇. 無錯, 我又潛左水個半月.

兒禮之前, 用左好多時間更新網站, 整左三十一首候選歌的資料同歌詞,
八月尾同時留意奧運, 立法會選舉, 好忙.

所以兒禮完左之後, 更新埋網站中的兒禮得獎名單後, 就放自己大假,
唔理個blog, 兒歌網, 兒歌, 兒禮, 唔覆電郵, 少開msn等等...
呢個半月就補返做d 私人事務, 追返之前唔得閒睇的書, 電視, 影碟, 漫畫.

悠閒左咁耐, 都係時候出返黎. 呢篇文, 對大家黎講, 算係一個預告,
對我自己黎講, 係俾自己一d壓力, 等自己唔好再懶落去.

刊登時間︰2008-10-18 11:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oldkid 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]