尋日"動畫金曲音樂會"已經錄影, 內容同我之前收到的料都好接近. 雖然原唱唔多, 但選曲都好合我心意. 睇得好開心, 驚喜都有幾處, 但想我心臟病發的黑心網友, 就恐怕要失望, 我仲係健在. 而金曲金係.... http://users1.jabry.com/election/09/09.html