過時過節又浮出黎.
暑假後都無乜出現過, 老人家要定時定候報下平安.
祝大家身體健康! 生活一切順利!
-----
09 回顧
1. 網站十週年, 上載返 [ 兒歌收容所 ] - http://users1.jabry.com/election/ks/index.html
希望今年有時間再加添內容.
2. 無線今年以 [動畫金曲音樂會] 代替傳統的頒獎禮,
我曾經好有期望, 亦好投入咁做左好多野,
結果都係十分耕耘, 一分收獲.
3. 蔣慶龍復出, 可惜緣慳一面.
見到胡渭康, 又係衰怕醜....
小虎隊的宣傳, 部份都會提及兒歌.
4. 新城兒禮往年係十一二月舉行,
但09年未有動靜, 唔知係咪就此結束.
5. 跟隨流行曲出碟潮流, 兒歌都出左幾套 [101],
但我覺得幾呃錢下.
6. mytv 上載ICU, 上網聽兒歌, 搵mtv 容易左.
7. 網友在youtube 上載歌曲, 有小部份兒歌係由我提供.
多謝網友令d 兒歌重見天日, 又幫輕我的工作:
華星的:
http://www.youtube.com/user/CapitalArtistsFAN
其他唱片公司:
http://www.youtube.com/user/cantonpopmusic
我亦都o係facebook度推介過部份歌曲.
8. 討論區方面, 無端端俾人加左名做板主, 反映後就取消返;
暑假期間, 終於o係老餅論壇開左戶口:
http://www.oldcake.net/index.php
第一個post 係貼威利的宇宙大帝, 受到意料之外的歡迎.
兒歌博士被踢爆偷用 [兒歌谷] 的名,
仍然唔認錯, 唔肯改名.
-----
2010 展望
1. 有時間更新網站
2. 新城兒禮在一月舉行, 更名正言順,
(一向覺得過左全年先攪o個年的選舉至合理)
3. 無線又再諗另一個主題取代傳統頒獎禮
4. 出多d 兒歌碟, 尤其d 復刻版.
|