終於得閒, 我又浮返上黎喇.
第一件事, 當然係整理返09新城兒禮的得獎名單,
維基就暫時都有09年的資料, 唔知係咪等我網站呢個source呢?
其實, 我都懷疑究竟有無人會在意呢個頒獎禮, 或者個得獎名單,
尤其實係睇完今年的得獎名單之後, 就更加令人洩氣.
http://users1.jabry.com/election/ssindex.html
最奇怪o個兩個獎, 我特別用黑底白字, 以示抗議.
另外, 兒歌創作大獎, 亦由以創作人為單位, 變成以歌為單位,
即管睇下出年又會點.
上一篇報導亦漏左講, 有一樣今年值得欣慰的,
就係詹瑞文無黎, 但都有獎欏.
------------------------------------------------------
傳媒報導方面, 好在兒快(775期) 仍然繼續有報導及提供得獎名單,
至於其他香港報紙都只係提下個頒獎禮, 訪問部份得獎者或嘉賓.
當中以鄭融扮後生咁話聽李紫昕的兒歌大, 而李紫昕又唔順氣最攪笑.
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20100125/00470_040.html
其實以我所知的, 李紫昕99年已經開始有兒歌<原野的樂章>plug上無線.
01年就第一次欏獎.
計落都係十/十一年, 未去到十幾年, 鄭融o個陣都已經14/15歲, 仲算唔算細個呢?
上一段特別講明係"香港"報紙, 因為澳門日報反而登左得獎名單:
http://www.macaodaily.com/html/2010-01/25/content_419498.htm
一個香港的兒歌頒獎禮, 無香港報紙登得獎名單,
反而澳門的報紙就刊登, 真係令我好感慨, 唉唉.
其實澳門日報同埋兒快的報導都有d 錯, 有無網友留意到?
|