|
|
| 幫人 - 交通工具, 校園小子 |
自從兒歌谷無左, Yahoo問答又收緊左兼我俾人針對後,
少左機會幫人.
不過, 間唔中都會有人email 黎問野,
都總算未被世界遣忘.
-------------------------
最近收到一位網友的電郵問我, 有乜兒歌係關於"交通公具",
諗下諗下, 先發現我真係唔多識有關交通公具的「電視兒歌」,
或者幼稚園d 唱遊兒歌會有, 但我就唔熟o個類兒歌.
結果, 我只係答到三首:
搭叮叮 / 電車- 李家仁 / 陳奕
空中暢遊 - 陳松齡
小明小明小小明- 李家仁
仲要係頭兩首比較深, 俾幼稚園小朋友聽可能唔o岩.
若果各位諗到, 不妨話我聽, 等我轉告網友.
-------------------------
|
| 刊登時間︰2010-05-03 12:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
oldkid 於 2010-05-05 10:39 PM 發表:
小白船, 好似係講雲喎. 飛氈呢, 都算係交通工具, 可惜係童話世界, 魔法世界入面先有.
午夜突破, 若果係卡通 (我要衝線), 係講賽車, 以歌詞計, 表面就講飛車 (唔一定跑車) , 可能意識不良呢, 哈哈, 當然, 真正意思係以道路比喻人生, 叫人向住目標勇往直前, 不怕困難, 唔好咁多顧慮. 我好鐘意呢幾句: 假使我要是錯 他朝也要度過 不必理將來前路全面受阻
|
|
|
邪童 於 2010-05-03 08:36 PM 發表:
湯寶如--坐在飛氈上
唔知飛氈算唔算交通工具呢?!
|
|
|
邪童 於 2010-05-03 08:26 PM 發表:
陳松齡--小白船 話晒都係船, 可以叫做交通工具
周啟生--午夜突破-我要衝線 唔知係咪講跑車喇, 歌詞成日提到"衝鋒車"
|
|