|
|
| 陳奕 | 從眉出發 |
間唔中都有人問我陳奕去咗邊, 我就只係知佢去左做化妝師. 呢個節目就講佢唔唱兒歌後的生活.
我係同屋企人食飯時, 電視咁啱播呢個節目(有緣?) .
一開始屋企人睇左頭半分鐘, 都講唔出陳奕個名, 問我認唔認得. 我就扮晒諗好耐先記得, 哈哈.
節目入面播左好多陳奕的兒歌片段, 我好想跟住唱, 可惜同屋企人食緊飯, 只可以心中默默唱.
最後播放 《Goodbye 再會了》, 歌詞有句「離去我不哭」, 但嗰陳我反而唔知點解想喊
港台網站, 節目重溫:
http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv%2Fhkstories31&d=2016-02-22&p=7141&e=344020&m=episode
|
| 刊登時間︰2016-02-22 11:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|