剛才東張西望終於播左兒禮的片段及訪問,係咪要感謝無線在暑假完結前播出呢? 兒禮上星期六播出,到星期四的東張西望先報道,由此可見兒禮對無線黎講幾咁唔重要.
訪問時,主持又提到鄭嘉穎第一次唱兒歌,咁當然唔係啦!就算得獎都唔係第一次啦! 不過,其實鄭嘉穎自己都記唔得自己唱過幾多首兒歌.(見tvb周刊訪問) 我睇咁耐報道同訪問,都未見有一次講得o岩.真係可悲.