各位谷友,網友:
1. 其實兒歌谷呢半年發生乜事? 係兒歌谷Down 左, 定asdf 執左? 我最近email 聯絡過 admin Sandra, 但無回覆.
2. 另外, 各位覺得兒歌谷仲有無存在價值, 或者應該以乜野形式進行, 例如照舊新聞組, 改為論壇, 改為 blog (不是指這個) 等...... 又或者, 大家對近年的兒歌谷有乜感想?
對於問題 2 ,我也有意見, 不過我想聽聽其他人的意見先.
老孩子