06年8月30日 開左呢個blog
06年9月1日 老孩子兒歌網重開
在我網站重開後,我當然要通知網友.
而在9月1日, 我只係寄左電郵俾三位網友,寫左兩個留言.
(以下三位排名不分先後,我都唔記得send email 的次序)
其中一封電郵係給點點,最初係我搵佢幫手做兒歌谷板主,
但期後我隱居,佢都繼續幫我睇住兒歌谷,我覺得對佢唔住, 所以出山必要通知佢.
另外,兒歌谷的去向亦需要決定,所以亦要搵佢.
謝謝你!
另一位收到我通知的網友,佢今年幫左我一個大大忙,
幫我搵到今年候選歌的詳細資料.
由於今年"至net雙周 /放學ICU"雙周執左, 所以我估出兒歌集的機會好細 (我估中左).
加上自己已經無留意新兒歌, 所以我特別著緊今年的兒歌資料.
好彩, 最後o係佢的幫忙下, 最終都得到資料, 否則遲d 上載的候選兒歌資料, 真係唔見得人.
謝謝你!
仲有一位網友, 佢幫我欏到兒禮的入場卷, 等我可以到現場睇.
大家可能覺得奇怪, 既然我已不聽新出的兒歌,
為何還要麻煩人幫我搵票去睇兒禮?
我諗,我係希望自己可以親身到現場感染一下兒禮的氣氛,
吸收一下兒歌的能量.
我迫自己加把勁,又或許可以再次提升自己對兒歌的興趣.
另外, 若果無得入場睇的話, 我留在家的話,我一定不會看電視轉播,
因為實在不能接受自己在家人面前看兒禮,同時,家人也不能接受吧,唉.
謝謝你!
|