至於第一天的留言呢, 第一個是Pazu 兒歌網. 其實通知佢只係佔小部份原因, 大部份原因係借佢個留言板宣傳. 因為佢都唔多理我呢方面的死活. 對於呢個老朋友, 真係又愛又恨.
另一個留言是在兒動站. 若說同行如敵國, 兒動站就是兒歌谷的競爭對手. 我也考慮過在兒動站宣傳有無問題, 及有無價值. 最終, 我在內文只宣傳自己的網站. 結果, 也有網友不識相的在那兒提及兒歌谷, 我只能講句無奈.