|
|
| 網友對兒歌谷的意見 |
暫時o係呢度無人覆我有關兒歌谷的去向, 反而我o係兒動站宣傳自己網站時,
收到網友的意見. 其實我都無主動提過兒歌谷, 甚至叫網友黎呢邊講, 但佢地唔俾面站長照講, 我都無計.
網友的意見:
Little Bear: 除o左個 blog,可唔可以考慮重開 newsgroup 專講 kidsong?
Yan : asdf已經執左!! 我知道有一個新聞組跟asdf是一樣的, 可否在這個新聞組重開兒歌谷??
news://news.wonderspace.net
Eric : 你都係news.visualmedia.com.hk申請一個新啦!
另外, 點點就電郵過我.
剛才, 我開返好耐無開的ICQ, send 左兩篇icq 俾一大堆人.
第一篇係send 俾我自己ICQ account 的人, 有提我個新網, 亦有提人黎呢度傾兒歌谷.
第二篇係send 俾兒歌谷 ICQ account 的人, 叫人黎呢度傾兒歌谷, 但當然無提我個網.
希望呢兩日會召集返d 舊谷友啦. 不過, 當時大部份網友係 offline , 我都唔知佢地收唔收到 offline message.
更怕的係大家都已經唔再用icq. 其實而家係咪 MSN hit 過 ICQ? 我真係好out
|
| 刊登時間︰2006-09-09 04:59 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hi,老孩子,我是 Kevin@Kidsong 啊~~~
收到你的 offline message ^^
兒歌谷呢半年的確比較冷清,
之前偶然上去都唔多覺有新 posts...
關於可唔可以用 BLOG 取代兒歌谷,我覺得不可行。
因為 BLOG 的模式同新聞組(newsgroup) 模式完全不同。
(希望我無理解錯誤) BLOG 是以網主為中心,
靠網主貼的文章,引起大家的討論。
而 newsgroup 則是各有各的話題,各有各的討論,百花齊放的。
如果有人有時間打理 newsgroup 的話,開返兒歌谷係好事!
|
|
|
raina 於 2006-09-09 07:06 PM 發表:
我認為兒歌谷有必要改革,例如 引進更多地方的兒歌.
xanga, happy, 等很多地方都有blog, 申請一個就好.
|
|