|
|
|
|
點點 於 2006-09-26 09:10 PM 發表:
老孩子︰
回來MSN叫我丫。這陣子我的工作和學業也很忙,回家時已很累,沒有花太多時間在電腦面前,請你見諒。
兒歌谷的事我可以和你詳談,我說過,我仍會繼續盡庶務版主的責任的。(笑)
祝安!
點點
|
|
|
oldkid 於 2006-09-23 01:04 AM 發表:
剛剛和另一位網友傾過兒歌谷,佢都覺得論壇比較好.
而除左佢同Kevin 外,就再收唔到意見.
我會開始搵下適合的論壇,有最新消息再向大家滙報.亦歡迎大家繼續俾意見.
|
|
|
Veve 於 2006-09-22 10:55 PM 發表:
可以去呢個網申請一個免費forum呀~~ =]
http://www.armbell.com/
雖然係phpbb唔係discuz, 都好過冇啦
等遲d人流多, 再諗下俾錢起個forum囉~~
|
|
|
> 近兩年,我反而看論壇多.所以我也提出兒歌谷以論壇重現.因為我見論壇很普及,
> 亦較新聞組方便及易學,所以我會想,若是論壇,是否可以吸引多些網友來兒歌谷?
> 因為會留意新兒歌的網友,多數年紀比較細,用論壇或許比用新聞組可以吸引他們.
我同意用論壇比新聞組好。
新聞組對小朋友的吸引力遠不及論壇 (至少論壇介面可以弄得很花巧很漂亮),
而且他們用慣 IE 及用 Yahoo / Google 來 search 資料,
這些都對「必須」使用 Outlook Express 來看的新聞組不利~~~
> (一)開一個新論壇,我也不知要怎做,相信不容易.但勝在自由自主.
開一個新論壇,自由當然是最自由啦,但實際上一個離群獨處的論壇
(我估如果你自己開一個新論壇的話,那個論壇只會有兒歌版,最多加一兩塊兒童節目版/動畫版)
而該論壇只有兩三塊主題版的話,應該很難吸引比較多的網友前來討論~~~
> (二)選擇一個現存的論壇,申請開一個兒歌及兒童節目討論區會較容易,
> 不過,若一天也沒有一個新post,不知能否生存.
相比起第一個方案,我覺得這個方案更好。
不過能否在有人氣的論壇申請一個「兒歌板」就比較難說……
(我本身沒有玩開論壇,這方面完全幫不到你……)
P.S. 我其實也沒有留意兒歌幾年,幫不了太多忙,上面那隻兒歌新碟也只聽過一半左右...
(而那隻碟其實有不少是舊歌來的)
|
網主回覆
謝謝Kevin的意見,剛剛和一位網友傾開兒歌谷,佢都贊成論壇多於新聞組.
至於其他谷友呢,唔知係聯絡不上,定係已經對兒歌谷無興趣,無意見.
我會開始物色一D 適合的論壇,當然大家都可以幫手. Posted at 2006-09-23 12:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|