|
|
| TVB 網, TVB 周刊 (523) 及深夜動畫中文主題曲 |
TVB網站:
仍未有兒童節正式網頁, 但新加了一個活動表格:
http://jade.tvb.com/kids/kids2007/sportsday/
TVB 周刊:
今期 (523期) 居然沒有登任何兒童節開幕禮的報導, 除左活動報名表外,
亦沒有兒童節的消息, 真係灰.
不如講下兒歌榜的投票表格啦, 有十五首歌,
歌手都係來來去去o個班或o個堆, 醫生, 藝員, 熊熊,
流行歌手就得泳兒, 但通常流行歌手的兒歌都係臨頒獎禮先出, 方便做勢 / 做馬.
特別之處係吳彤一個人連續有兩首; 連續的意思係指在表格上, 至於在無線推出時係咪連住出就唔清楚喇,我都好好好耐無睇兒童節目.
另一個我最有興趣講的, 係胡諾言的<忍者變法>,亦即係星期六半夜<火影忍者>的主題曲.
一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?
對上一套晚上播的動畫的中文主題曲又會上兒歌榜的...... 抱歉,暫時想不到任何一首,
曾有中文動畫主題曲的,包括:聖鬥士星矢,做馬仔,龍珠,都無上榜. (仲有無呢類動畫歌?)
|
| 刊登時間︰2007-07-03 08:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
pudding 於 2012-11-21 11:35 PM 發表:
边个可以帮我揾翻狐狸先生几点钟嘅故事出嚟?我细个时听的,之后讲过俾仔听,宜家佢又想听,但我无想讲了!边位可以帮帮手?
|
網主回覆
Posted at 2012-11-28 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
oldkid 於 2007-07-12 02:50 AM 發表:
>你不要忘記,忍者同天使、精靈、動物等一樣,經常在漫畫、故事書出現的. 香港有8-9成的漫畫出自日本,差不多全部都有忍者元素出現.
首先, 我唔會將漫畫的主題同兒歌的主題比, 我只會用兒童小說, 兒童故事. 我估如果將你呢兩句貼去動漫論壇, 你唔係俾人笑到面黃就係鬧到飛起.
>而係有好多兒歌的歌詞,都可以構成一個個故事. 真理?請看看而家最常見的是否"講道理"的兒歌?
你前言不對後語, 之前你係話 “基本上兒歌就係一個個故事,以3分鐘或更少的時間去講一個故事” , 即係全部啦, 但俾我話完就改口, 話好多,常見.
>有段比tvb.com質數好的片,問埋你睇唔睇,唔駛你搵,咁叫認叻?你仲攪笑.
只係聽胡諾言講幾句野, 要咁好質數做乜? 你撐得好攪笑.
>可能真係誇左d,但你看看誇了多少,15首有9首係主題曲或插曲.
你最初話10首有9首, 即係9成, 而家話15首有9首, 係6成, 數字上差得遠, 意義上差好遠. 你咁做已經唔係叫做誇咁簡單, 而係報導失實, 講錯野, 或講大話.
>但調返轉就真係唔見有,至多得"娛樂插班生"同"功夫足球",但前者係同曲異詞,後者本來就係主題曲, 你比我對兒歌更有認識,那請你舉一些例子.
你識的兒歌可能比我多 (我都半退休咁多年), 只係你要學曉分析姐. 其實先有歌, 再成為主題曲等的發生, 相關人士以外的人係唔容易知的. 我只係提醒你會有咁的事. <人最聰明>係少有明顯一個例子.
<娛樂插班生>就完全九唔搭八啦, 因為係唔同詞 (唔知你做乜要提), 至於<功夫足球>, 雖然原本都係主題曲, 但意義上都好相似, 都係作者創作時,唔知會用黎做左一套劇集的主題曲. 相似的情況有<命運鬥士>, <有種愛>, <勇者無敵>.
>"我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, 呢d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢?" 如果講地產的都可以叫做兒歌,點解這2個唔得? 而且講這2個的一早出了歌la.一個"馬路如虎口",一個"投資風險".
<投資風險>呢首兒歌邊個唱? 大約邊年推出? 我未聽過, 好想知.而 <馬路如虎口>係咪呢首: 慢慢走 勿亂跑 馬路如虎口 交通規則要遵守 安全第一 Boot Boot 命長久
但呢首係講行人過馬路, 我講的係 “危險駕駛的禍害”, 兩樣野喎.
|
|
|
Dr.Kidsong 於 2007-07-09 09:54 PM 發表:
你不要忘記,忍者同天使、精靈、動物等一樣,經常在漫畫、故事書出現的.
香港有8-9成的漫畫出自日本,差不多全部都有忍者元素出現.
我在你面前係對兒歌無乜認識,我冇話全部兒歌都係"講故事"的一種,
而係有好多兒歌的歌詞,都可以構成一個個故事.
真理?請看看而家最常見的是否"講道理"的兒歌?
"(好容易就搵到, 你連咁都要認叻真係攪笑)"
有段比tvb.com質數好的片,問埋你睇唔睇,唔駛你搵,咁叫認叻?你仲攪笑.
"的確,好多兒歌都係主題曲或插曲, 但十首有九首就誇左d,可能你睇得太多動畫喇."
可能真係誇左d,但你看看誇了多少,15首有9首係主題曲或插曲.
"你忽略左一個情況,唔係每次都係因為有動畫/電影/電視節目而創作兒歌作為主題曲或插曲,有時候係調返轉,創作兒歌時並非為任何節目,然後當動畫/電影/電視節目出現時, 有關工作人員覺得o岩用而欏去做主題曲或插曲."
仲有活動呢.近幾年,我見的都是因為有動畫/電影/電視節目/活動而創作的主題曲或插曲變成兒歌,
但調返轉就真係唔見有,至多得"娛樂插班生"同"功夫足球",但前者係同曲異詞,後者本來就係主題曲,
你比我對兒歌更有認識,那請你舉一些例子.
"我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, 呢d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢?"
如果講地產的都可以叫做兒歌,點解這2個唔得?
而且講這2個的一早出了歌la.一個"馬路如虎口",一個"投資風險".
"忍者"這個角色的含意你知唔知?
|
|
|
Dr.Kidsong 於 2007-07-09 09:15 PM 發表:
好!你咪當我賣廣告o羅! 你在我新聞組通知大家重開網站就好地地! 我就唔會去冇乜人睇的電視台賣廣告喇. 不知從何入手?大大個"TVB專區",仲要得2個壇,一個"TVB觀眾意見智囊團 ",一個"TVB研究科", 你唔會去"TVB觀眾意見智囊團 "找吧? 而且"TVB兒童節2007"仲置頂,會睇唔到?會不知從何入手? 真係令我對你全方面失望!
|
網主回覆
唔係我當你賣廣告, 而事實上係, 但你唔認. 敢做唔敢認, 唉.
其實一向在新聞組 / 論壇賣廣告是常見的事, 當年兒歌谷板規更有一條講明可以賣與兒歌同兒童節目有關的廣告, 你都賣唔少, 我亦無出聲. 因為大家會分析廣告的合理性. 好似網友o係兒歌谷搵歌, 你幫谷友, 無問題, 正如我網站重開時, 兒歌谷已死, 用兒動站新聞組通知網友, 我覺得實屬人之常情.
但你今次呢, 講講下無端端叫人去你個壇 (唔知邊忽), 完全係超級網主般的行為.
仲有,你究竟識唔識從別人的角度諗野?
你知道篇文o係邊, 講個方法梗係易啦, 我去你論壇睇, 咁多區, 我會諗, 會唔會係"兒歌快訊"? "兒歌研究科"? "兒歌歌詞區" (post完歌再討論)? 甚至"兒歌試聽區"?
講真, 我覺得就算係o係有關動畫的區內出現都唔奇, 若你迫我搵, "tvb 研究科" 最少會係第五,六的選擇. 仲有, 唔好當個個網友都好似你咁通行無阻, 為左睇一篇文, 又要註冊 (我都唔記得有乜手續喇), 又要搵.
Posted at 2007-07-12 01:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
oldkid 於 2007-07-08 12:57 PM 發表:
有關"火影忍者"和"忍者變法" - 一首有關忍者的兒歌 >沈穎婷首"白雪天使",聽落d歌詞似係"小天使糖糖"首歌. "咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? " 咁蓋世寶-貓咪白日夢、安德尊-魔法王子、譚偉權-白石嶺公園等兒歌,當中提到的歌詞,對小朋友黎講又有乜意思呢? 天使,童話,精靈,動物等,一向都係各兒童媒體(包括故事,小說,兒歌等)的主題,至於忍者呢...... 我唔會將忍者納入呢類主題,若果你是日本人或身處日本都或者可以,但在香港,抱歉,我唔覺得會有兒歌創作人,o係無動畫配合的需要下而創作一首以忍者為題的兒歌. 咁當然啦,你可以話機會呢樣野實有,但大唔大呢?從現實上分析,似唔似會發生呢? 至於你以上提到的幾首歌, 其實都係一d好傳統大路的主題.不過要留意<魔法王子>中,韋然創作時加了幾句諷刺時弊,而<白石嶺公園>亦有保持地方清潔的訊息. >基本上兒歌就係一個個故事,以3分鐘或更少的時間去講一個故事, 呢句就完全暴露左你對兒歌無乜認識, 或者係扭曲真理同我拗, "講故事"只係兒歌的一種,兒歌仲有不同的類型,其中一個例子係最常見的 "講道理"的兒歌,教小朋友考順父母,努力讀書等. >假如你冇睇過<忍者變法>的mv首播時的介紹的話,我講你知"這首歌是說一個經常被睇少的忍者,經過不斷努力練習後,終於成為一個出色的忍者." 需不需要俾那段片你看? 睇見你咁講之後,我都去左TVB網睇返修片: http://jade.tvb.com/kids/icu/2007/05/02/video/01_300k.asx (好容易就搵到, 你連咁都要認叻真係攪笑) 的確係無直接提到"火影忍者", 但其實都有講到係日本改編歌(大約在6:00),胡諾言仲講話"可能佢地覺得我把聲切合音樂", 當中的"佢地"係邊個呢? 片段無直接提, 可能係日本動畫公司的人員. >假如無"寶貝計劃"呢套電影,你估會唔會有人寫一首"爸媽的話"畀泳兒唱?兼做兒歌呢? 好似"狐狸先生幾點鐘"咁,在cd上出現及上兒禮前,我早在一盒故事錄音帶上聽過. 現在的兒歌,十首有九首係主題曲or插曲,連最估唔到的都係, 的確,好多兒歌都係主題曲或插曲, 但十首有九首就誇左d,可能你睇得太多動畫喇. 同埋, 你忽略左一個情況,唔係每次都係因為有動畫/電影/電視節目而創作兒歌作為主題曲或插曲,有時候係調返轉,創作兒歌時並非為任何節目,然後當動畫/電影/電視節目出現時, 有關工作人員覺得o岩用而欏去做主題曲或插曲. 好似你講的<狐狸先生幾點鐘>, 就正好係呢一個少數例子, 你係咪在車淑梅有份o個盒故事錄音帶搵到? 其實"狐狸先生幾點鐘"係比呢盒帶更早出現,而並唔係好似你咁諗,你用呢首歌黎做例子.......只能講句你唔好彩. >每首歌總有一個主題的.假如你係都要問"對小朋友黎講乜意思呢?",咁我可以答你,對小朋友黎講是在聽一個忍者努力的故事. 總結黎講, 我都知正常每首歌都有主題, 但首先, 有主題唔等於"講故事". 另外,主題都有分適唔適合做兒歌. 為恐怕你唔明, 我都舉個例子, 我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, 呢d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢? 我本來想大家討論下,諗下, "忍者"呢個主題, 單獨黎講適唔適合做兒歌的主題. 同埋講下一套兒童不宜的動畫上兒歌榜的特別情況. 估唔到你咁大反應, 真係多謝你為呢度添左唔少生氣.
|
|
|
oldkid 於 2007-07-08 11:28 AM 發表:
有關"賣廣告" Dr Kidsong: 既然你還為你的[賣廣告]行為狡辯,那我就把你的留言解封,免得給別人錯覺我冤枉你,也可以給人看穿你的真面目. 你說:我那需在你這兒賣廣告?我個壇又唔係冇人去, 當然,我都知"兒動站論壇"有好多人去,但同需唔需要賣廣告有乜關係呢? 麥記夠多人去,百佳夠多人去,年年賺唔少,咁佢地又有無賣廣告呢? 若果你覺得要無人去先賣廣告, 咁你對呢方面常識的認知實作令我非常擔心.
其實我相信會來這兒的網友, 十個最少有九個都知你個論壇的存在, (當然會唔會去就另一回事) 我封鎖你的留言, 只係因為覺得你的做法好討厭, 若你真的有心討論,點解唔將有關的要點轉貼過來,又或者最少把那篇文章的連結貼來,而不是只是單單說我論壇有相關討論: 然後貼出論壇主頁的連結,就算真的有人想去找來看,亦不知從何入手. 所以, 唔理你原意係唔係想賣廣告,亦唔理你需唔需要,而事實上好明顯, 呢個行為就係賣廣告. 你錯左唔道歉, 仲完全無道理咁反駁,真係令我對你多方面都失望. 老孩子
|
|
|
Dr.Kidsong 於 2007-07-06 11:09 PM 發表:
仲有
"就當你的假設成立,若果呢首歌去除"火影忍者"動畫主題曲的身份 (又係假設真的可以), 咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢?若果無呢套動畫,你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?
"
以另一例子問你
假如無"寶貝計劃"呢套電影,你估會唔會有人寫一首"爸媽的話"畀泳兒唱?兼做兒歌呢?
好似"狐狸先生幾點鐘"咁,在cd上出現及上兒禮前,我早在一盒故事錄音帶上聽過.
現在的兒歌,十首有九首係主題曲or插曲,連最估唔到的都係,每首歌總有一個主題的.
假如你係都要問"對小朋友黎講乜意思呢?",咁我可以答你,對小朋友黎講是在聽一個忍者努力的故事.
|
|
|
Dr.Kidsong 於 2007-07-04 07:29 PM 發表:
我那需在你這兒賣廣告?我個壇又唔係冇人去,
"你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?"
好難講喎,舉個例,沈穎婷首"白雪天使",聽落d歌詞似係"小天使糖糖"首歌.
"咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? "
咁蓋世寶-貓咪白日夢、安德尊-魔法王子、譚偉權-白石嶺公園等兒歌,當中提到的歌詞,對小朋友黎講又有乜意思呢?
基本上兒歌就係一個個故事,以3分鐘或更少的時間去講一個故事,
假如你冇睇過<忍者變法>的mv首播時的介紹的話,我講你知"這首歌是說一個經常被睇少的忍者,經過不斷努力練習後,終於成為一個出色的忍者."
需不需要俾那段片你看?
|
|
|
oldkid 於 2007-07-04 04:12 AM 發表:
Dr. Kidsong: 歡迎你o係呢度留言,但請你唔好借機會賣廣告,多謝合作. 今次只係封鎖留言作為警告, 下次我會索性刪除, 當無收過. 至於你留言中的非廣告部份話: "其實在上一期TVB 周刊 (522),已經有兒童節的7月活動報導. " 呢個我一早o係6月25日的留言度講左: http://blog.qooza.hk/blog.php?user=oldkid&eid=6329379 另外,你話: "至於你問"一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?" 那就要看歌詞適不適合做兒歌,而且當<忍者變法>的mv首播時,係完全冇提及係<火影忍者>的主題曲, 只係介紹這首歌的內容. " 先不論你的假設要看歌詞適不適合做兒歌 係咪成立, (因為怕又要討論兒歌的定義與範圍等論文式議題); 就當你的假設成立,若果呢首歌去除"火影忍者"動畫主題曲的身份 (又係假設真的可以), 咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? 若果無呢套動畫,你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?
|
|
|
Dr.Kidsong 於 2007-07-04 01:46 AM 發表:
其實在上一期TVB 周刊 (522),已經有兒童節的7月活動報導.
至於你問"一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?"
那就要看歌詞適不適合做兒歌,而且當<忍者變法>的mv首播時,係完全冇提及係<火影忍者>的主題曲,
只係介紹這首歌的內容.
我論壇有相關討論:
http://drkidsong.dz.forumable.net/tc/index.php
|
|