老孩子 - 不懂音樂的兒歌收集者
兒歌網網主 https://oldkid.freevar.com/oldkid/index.html
兒歌收集者
兒歌和兒童節目的資料搜集及整理員
曾是兒歌谷(已關閉)谷主
oldkid
暱稱: 老孩子
國家: 香港
最新文章
拜年 + 轉移通告
「閃電傳真大檢閱」-...
近況 / 無綫 / 親子劇...
Youtube - 兒童節目片...
430穿梭機 第二輯 @ 兒...
文章分類
全部 (203)
06 TVB兒童節及兒禮 (6)
07 TVB兒童節及兒禮 (4)
08 TVB兒童節及兒禮 (19)
08 新城勁爆兒歌頒獎禮 (11)
09 TVB兒童節及兒禮 (9)
09 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
10 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
11 新城勁爆兒歌頒獎禮 (3)
12 新城勁爆兒歌頒獎禮 (5)
老孩子兒歌網 (32)
老孩子的心事 (13)
老孩子的生活 (19)
兒歌及兒童節目報道 (15)
兒歌及兒童節目資料 (39)
兒歌谷 (7)
兒歌專輯 (11)
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 3 日  星期二  


TVB 網, TVB 周刊 (523) 及深夜動畫中文主題曲

TVB網站:
仍未有兒童節正式網頁, 但新加了一個活動表格:
http://jade.tvb.com/kids/kids2007/sportsday/

TVB 周刊:
今期 (523期) 居然沒有登任何兒童節開幕禮的報導, 除左活動報名表外,
亦沒有兒童節的消息, 真係灰.

不如講下兒歌榜的投票表格啦, 有十五首歌,
歌手都係來來去去o個班或o個堆, 醫生, 藝員, 熊熊,
流行歌手就得泳兒, 但通常流行歌手的兒歌都係臨頒獎禮先出, 方便做勢 / 做馬.
特別之處係吳彤一個人連續有兩首; 連續的意思係指在表格上, 至於在無線推出時係咪連住出就唔清楚喇,我都好好好耐無睇兒童節目.

另一個我最有興趣講的, 係胡諾言的<忍者變法>,亦即係星期六半夜<火影忍者>的主題曲.
一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?
對上一套晚上播的動畫的中文主題曲又會上兒歌榜的...... 抱歉,暫時想不到任何一首,
曾有中文動畫主題曲的,包括:聖鬥士星矢,做馬仔,龍珠,都無上榜. (仲有無呢類動畫歌?)

刊登時間︰2007-07-03 08:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 oldkid 的日誌)


pudding 於 2012-11-21 11:35 PM 發表:
边个可以帮我揾翻狐狸先生几点钟嘅故事出嚟?我细个时听的,之后讲过俾仔听,宜家佢又想听,但我无想讲了!边位可以帮帮手?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2012-11-28 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oldkid 於 2007-07-12 02:50 AM 發表:

>你不要忘記,忍者同天使、精靈、動物等一樣,經常在漫畫、故事書出現的.

香港有8-9成的漫畫出自日本,差不多全部都有忍者元素出現.

 

首先, 我唔會將漫畫的主題同兒歌的主題比, 我只會用兒童小說, 兒童故事. 我估如果將你呢兩句貼去動漫論壇, 你唔係俾人笑到面黃就係鬧到飛起.

 

>而係有好多兒歌的歌詞,都可以構成一個個故事.

真理?請看看而家最常見的是否"講道理"的兒歌?

 

你前言不對後語, 之前你係話基本上兒歌就係一個個故事,3分鐘或更少的時間去講一個故事 , 即係全部啦, 但俾我話完就改口, 話好多,常見.

 

>有段比tvb.com質數好的片,問埋你睇唔睇,唔駛你搵,咁叫認叻?你仲攪笑.

 

只係聽胡諾言講幾句野, 要咁好質數做乜? 你撐得好攪笑.

 

>可能真係誇左d,但你看看誇了多少,15首有9首係主題曲或插曲.

 

你最初話10首有9, 即係9, 而家話15首有9, 6, 數字上差得遠, 意義上差好遠. 你咁做已經唔係叫做誇咁簡單, 而係報導失實, 講錯野, 或講大話.

 

>但調返轉就真係唔見有,至多得"娛樂插班生""功夫足球",但前者係同曲異詞,後者本來就係主題曲,

你比我對兒歌更有認識,那請你舉一些例子.

 

你識的兒歌可能比我多 (我都半退休咁多年), 只係你要學曉分析姐. 其實先有歌, 再成為主題曲等的發生, 相關人士以外的人係唔容易知的. 我只係提醒你會有咁的事. <人最聰明>係少有明顯一個例子.

 

<娛樂插班生>就完全九唔搭八啦, 因為係唔同詞 (唔知你做乜要提), 至於<功夫足球>,  雖然原本都係主題曲, 但意義上都好相似, 都係作者創作時,唔知會用黎做左一套劇集的主題曲. 相似的情況有<命運鬥士>, <有種愛>, <勇者無敵>.

 

>"我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢?"

如果講地產的都可以叫做兒歌,點解這2個唔得?

而且講這2個的一早出了歌la.一個"馬路如虎口",一個"投資風險".

 

<投資風險>呢首兒歌邊個唱? 大約邊年推出? 我未聽過, 好想知.

<馬路如虎口>係咪呢首:

慢慢走 勿亂跑 馬路如虎口 交通規則要遵守
安全第一 Boot Boot 命長久

 

但呢首係講行人過馬路, 我講的係 危險駕駛的禍害”, 兩樣野喎.

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dr.Kidsong 於 2007-07-09 09:54 PM 發表:
你不要忘記,忍者同天使、精靈、動物等一樣,經常在漫畫、故事書出現的.

香港有8-9成的漫畫出自日本,差不多全部都有忍者元素出現.


我在你面前係對兒歌無乜認識,我冇話全部兒歌都係"講故事"的一種,
而係有好多兒歌的歌詞,都可以構成一個個故事.
真理?請看看而家最常見的是否"講道理"的兒歌?

"(好容易就搵到, 你連咁都要認叻真係攪笑)"

有段比tvb.com質數好的片,問埋你睇唔睇,唔駛你搵,咁叫認叻?你仲攪笑.

"的確,好多兒歌都係主題曲或插曲, 但十首有九首就誇左d,可能你睇得太多動畫喇."
可能真係誇左d,但你看看誇了多少,15首有9首係主題曲或插曲.

"你忽略左一個情況,唔係每次都係因為有動畫/電影/電視節目而創作兒歌作為主題曲或插曲,有時候係調返轉,創作兒歌時並非為任何節目,然後當動畫/電影/電視節目出現時, 有關工作人員覺得o岩用而欏去做主題曲或插曲."

仲有活動呢.近幾年,我見的都是因為有動畫/電影/電視節目/活動而創作的主題曲或插曲變成兒歌,
但調返轉就真係唔見有,至多得"娛樂插班生"同"功夫足球",但前者係同曲異詞,後者本來就係主題曲,
你比我對兒歌更有認識,那請你舉一些例子.

"我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, 呢d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢?"
如果講地產的都可以叫做兒歌,點解這2個唔得?
而且講這2個的一早出了歌la.一個"馬路如虎口",一個"投資風險".

"忍者"這個角色的含意你知唔知?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dr.Kidsong 於 2007-07-09 09:15 PM 發表:

好!你咪當我賣廣告o羅!
你在我新聞組通知大家重開網站就好地地!

我就唔會去冇乜人睇的電視台賣廣告喇.

不知從何入手?大大個"TVB專區",仲要得2個壇,一個"TVB觀眾意見智囊團 ",一個"TVB研究科",
你唔會去"TVB觀眾意見智囊團 "找吧?
而且"TVB兒童節2007"仲置頂,會睇唔到?會不知從何入手?

真係令我對你全方面失望!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係我當你賣廣告, 而事實上係, 但你唔認. 敢做唔敢認, 唉.
其實一向在新聞組 / 論壇賣廣告是常見的事, 當年兒歌谷板規更有一條講明可以賣與兒歌同兒童節目有關的廣告, 你都賣唔少, 我亦無出聲. 因為大家會分析廣告的合理性. 好似網友o係兒歌谷搵歌, 你幫谷友, 無問題,  正如我網站重開時, 兒歌谷已死, 用兒動站新聞組通知網友, 我覺得實屬人之常情.
 
但你今次呢, 講講下無端端叫人去你個壇 (唔知邊忽), 完全係超級網主般的行為.
 
仲有,你究竟識唔識從別人的角度諗野?
你知道篇文o係邊, 講個方法梗係易啦, 我去你論壇睇, 咁多區, 我會諗, 會唔會係"兒歌快訊"? "兒歌研究科"? "兒歌歌詞區" (post完歌再討論)? 甚至"兒歌試聽區"?
講真, 我覺得就算係o係有關動畫的區內出現都唔奇, 若你迫我搵,  "tvb 研究科" 最少會係第五,六的選擇. 仲有, 唔好當個個網友都好似你咁通行無阻, 為左睇一篇文, 又要註冊 (我都唔記得有乜手續喇), 又要搵.
 
 
 
 
Posted at 2007-07-12 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oldkid 於 2007-07-08 12:57 PM 發表:

有關"火影忍者"和"忍者變法" - 一首有關忍者的兒歌

>沈穎婷首"白雪天使",聽落d歌詞似係"小天使糖糖"首歌. "咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? " 咁蓋世寶-貓咪白日夢、安德尊-魔法王子、譚偉權-白石嶺公園等兒歌,當中提到的歌詞,對小朋友黎講又有乜意思呢?

天使,童話,精靈,動物等,一向都係各兒童媒體(包括故事,小說,兒歌等)的主題,至於忍者呢...... 我唔會將忍者納入呢類主題,若果你是日本人或身處日本都或者可以,但在香港,抱歉,我唔覺得會有兒歌創作人,o係無動畫配合的需要下而創作一首以忍者為題的兒歌. 咁當然啦,你可以話機會呢樣野實有,但大唔大呢?從現實上分析,似唔似會發生呢?
至於你以上提到的幾首歌, 其實都係一d好傳統大路的主題.不過要留意<魔法王子>中,韋然創作時加了幾句諷刺時弊,而<白石嶺公園>亦有保持地方清潔的訊息.

>基本上兒歌就係一個個故事,以3分鐘或更少的時間去講一個故事,

呢句就完全暴露左你對兒歌無乜認識, 或者係扭曲真理同我拗, "講故事"只係兒歌的一種,兒歌仲有不同的類型,其中一個例子係最常見的 "講道理"的兒歌,教小朋友考順父母,努力讀書等.

>假如你冇睇過<忍者變法>的mv首播時的介紹的話,我講你知"這首歌是說一個經常被睇少的忍者,經過不斷努力練習後,終於成為一個出色的忍者." 需不需要俾那段片你看?

睇見你咁講之後,我都去左TVB網睇返修片:
http://jade.tvb.com/kids/icu/2007/05/02/video/01_300k.asx
(好容易就搵到, 你連咁都要認叻真係攪笑)

的確係無直接提到"火影忍者", 但其實都有講到係日本改編歌(大約在6:00),胡諾言仲講話"可能佢地覺得我把聲切合音樂", 當中的"佢地"係邊個呢? 片段無直接提, 可能係日本動畫公司的人員.

>假如無"寶貝計劃"呢套電影,你估會唔會有人寫一首"爸媽的話"畀泳兒唱?兼做兒歌呢?
好似"狐狸先生幾點鐘"咁,在cd上出現及上兒禮前,我早在一盒故事錄音帶上聽過.
現在的兒歌,十首有九首係主題曲or插曲,連最估唔到的都係,

的確,好多兒歌都係主題曲或插曲, 但十首有九首就誇左d,可能你睇得太多動畫喇.
同埋, 你忽略左一個情況,唔係每次都係因為有動畫/電影/電視節目而創作兒歌作為主題曲或插曲,有時候係調返轉,創作兒歌時並非為任何節目,然後當動畫/電影/電視節目出現時, 有關工作人員覺得o岩用而欏去做主題曲或插曲.
好似你講的<狐狸先生幾點鐘>, 就正好係呢一個少數例子, 你係咪在車淑梅有份o個盒故事錄音帶搵到? 其實"狐狸先生幾點鐘"係比呢盒帶更早出現,而並唔係好似你咁諗,你用呢首歌黎做例子.......只能講句你唔好彩.

>每首歌總有一個主題的.假如你係都要問"對小朋友黎講乜意思呢?",咁我可以答你,對小朋友黎講是在聽一個忍者努力的故事.

總結黎講, 我都知正常每首歌都有主題, 但首先, 有主題唔等於"講故事". 另外,主題都有分適唔適合做兒歌. 為恐怕你唔明, 我都舉個例子, 我創作一首歌講危險駕駛的禍害, 又或者講買股票時的注意事項, 呢d 都係正面的訊息啦,有主題啦,但適唔適合做兒歌呢?

我本來想大家討論下,諗下, "忍者"呢個主題, 單獨黎講適唔適合做兒歌的主題. 同埋講下一套兒童不宜的動畫上兒歌榜的特別情況. 估唔到你咁大反應, 真係多謝你為呢度添左唔少生氣.

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oldkid 於 2007-07-08 11:28 AM 發表:

有關"賣廣告"

Dr Kidsong:

既然你還為你的[賣廣告]行為狡辯,那我就把你的留言解封,免得給別人錯覺我冤枉你,也可以給人看穿你的真面目.
     你說:我那需在你這兒賣廣告?我個壇又唔係冇人去,
當然,我都知"兒動站論壇"有好多人去,但同需唔需要賣廣告有乜關係呢?
麥記夠多人去,百佳夠多人去,年年賺唔少,咁佢地又有無賣廣告呢?
若果你覺得要無人去先賣廣告, 咁你對呢方面常識的認知實作令我非常擔心.

其實我相信會來這兒的網友, 十個最少有九個都知你個論壇的存在, (當然會唔會去就另一回事)
我封鎖你的留言, 只係因為覺得你的做法好討厭, 若你真的有心討論,點解唔將有關的要點轉貼過來,又或者最少把那篇文章的連結貼來,而不是只是單單說我論壇有相關討論: 然後貼出論壇主頁的連結,就算真的有人想去找來看,亦不知從何入手.
所以, 唔理你原意係唔係想賣廣告,亦唔理你需唔需要,而事實上好明顯, 呢個行為就係賣廣告.
你錯左唔道歉, 仲完全無道理咁反駁,真係令我對你多方面都失望.

老孩子

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dr.Kidsong 於 2007-07-06 11:09 PM 發表:
仲有

"就當你的假設成立,若果呢首歌去除"火影忍者"動畫主題曲的身份 (又係假設真的可以), 咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢?若果無呢套動畫,你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?
"

以另一例子問你

假如無"寶貝計劃"呢套電影,你估會唔會有人寫一首"爸媽的話"畀泳兒唱?兼做兒歌呢?

好似"狐狸先生幾點鐘"咁,在cd上出現及上兒禮前,我早在一盒故事錄音帶上聽過.

現在的兒歌,十首有九首係主題曲or插曲,連最估唔到的都係,每首歌總有一個主題的.

假如你係都要問"對小朋友黎講乜意思呢?",咁我可以答你,對小朋友黎講是在聽一個忍者努力的故事.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dr.Kidsong 於 2007-07-04 07:29 PM 發表:
我那需在你這兒賣廣告?我個壇又唔係冇人去, "你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?" 好難講喎,舉個例,沈穎婷首"白雪天使",聽落d歌詞似係"小天使糖糖"首歌. "咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? " 咁蓋世寶-貓咪白日夢、安德尊-魔法王子、譚偉權-白石嶺公園等兒歌,當中提到的歌詞,對小朋友黎講又有乜意思呢? 基本上兒歌就係一個個故事,以3分鐘或更少的時間去講一個故事, 假如你冇睇過<忍者變法>的mv首播時的介紹的話,我講你知"這首歌是說一個經常被睇少的忍者,經過不斷努力練習後,終於成為一個出色的忍者." 需不需要俾那段片你看?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oldkid 於 2007-07-04 04:12 AM 發表:

Dr. Kidsong:
歡迎你o係呢度留言,但請你唔好借機會賣廣告,多謝合作.
今次只係封鎖留言作為警告, 下次我會索性刪除, 當無收過.

至於你留言中的非廣告部份話:
"其實在上一期TVB 周刊 (522),已經有兒童節的7月活動報導. "
呢個我一早o係6月25日的留言度講左:
http://blog.qooza.hk/blog.php?user=oldkid&eid=6329379

另外,你話:
"至於你問"一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?" 那就要看歌詞適不適合做兒歌,而且當<忍者變法>的mv首播時,係完全冇提及係<火影忍者>的主題曲, 只係介紹這首歌的內容. "
先不論你的假設要看歌詞適不適合做兒歌 係咪成立, (因為怕又要討論兒歌的定義與範圍等論文式議題); 就當你的假設成立,若果呢首歌去除"火影忍者"動畫主題曲的身份 (又係假設真的可以), 咁當中歌詞提到的忍者分身,忍者出招等,對小朋友黎講乜意思呢? 若果無呢套動畫,你估會唔會無端有人寫一首咁的主題的歌的做兒歌,俾小朋友聽?

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dr.Kidsong 於 2007-07-04 01:46 AM 發表:
其實在上一期TVB 周刊 (522),已經有兒童節的7月活動報導. 至於你問"一套不適合兒童觀看的動畫的中文主題曲,究竟應唔應該做兒歌呢?" 那就要看歌詞適不適合做兒歌,而且當<忍者變法>的mv首播時,係完全冇提及係<火影忍者>的主題曲, 只係介紹這首歌的內容. 我論壇有相關討論: http://drkidsong.dz.forumable.net/tc/index.php
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]