今日終於知道成績啦.....扶扶碌碌咁又升班...不過要補考.. 但係都好開心...琴日成日係屋企超驚....但係我d朋友/兄弟們就唔知發生乜事.. 搞到我由喜變悲....唉....第一年同你地/你分開..覺得好孤獨... 無左最重要ge兄弟同我並肩作戰....有d傷心 :(