返工戈到有台客全部係外國人,叫左喜力&嘉士伯飲..有個鬼佬飲第二罐嘉士伯拉開個拉環戈時拉爛左個環, 之後我地就用罐頭刀幫佢開左罐嘉士伯,之後我幫佢針酒戈時佢&佢d fd見到都係到笑著講 good job。我都係第一次見到用咁ge方法開酒 ^^