今天係我最後一日返工,返左差唔多兩個月工真係好攰,起初頭兩個星期無乜野做, 只係聽下電話咁,但係戈個勞工突然話唔做,之後所有野都畀曬我做,做到我成隻狗咁, 有返工無放工,又要搬水,送水,去超市跟單,去貨艙整理貨物,送貨,曬到我隻手黑曬, 還瘦了,大隻了,矮了,但是為了考車死頂都要,就這樣頂了兩個月左右,起碼都有錢考車先