今個星期返足7日學...好難頂 ...日日都要晨咁早起身..唉
今日返教會見到小學ge補習姐姐..好開心 ,有part係牧師講一D信息,
當中佢講到我地仲有6次機會見面,6次時間好快咖渣,你地6年中學ge時間都過得好快,
眨下眼都已經中6,聽完呢句野之後,我覺得係wo都6年lo wo,
有得博好博lo wo,呢句野點醒左我,之後我地圍埋一齊傾計,
然後個牧師叫我地用一隻動物黎介紹自己,我用左北極熊,因為北極熊
唔怕凍&夠大隻 ,之後倍關聰去"熱點"剪髮,剪完去左002食野,食完去來來去野飲,
之後返歸.
P.S. 仲有21日
|