今朝望下個鐘8點21分即刻彈起身,拿拿林著運動服,洗左面牙都無刷頭都無洗蘇都無涕著完鞋咩埋書包即刻跑落樓下, 之後全程都係跑返學,跑到我死死下,返到去岩岩打鐘,之後上數學堂戈時超暈面青口唇白無聽miss講書,落堂之後問關聰囉左 五蚊去買野飲,飲完之後好返d,跟著溫歷史,希望合格啦.