琴日我,肥強,薯榮,華龍,m字,維同埋關聰一齊去青洲入面戈頭食羊腩煲補關聰生日,華龍著得好型仔 ,
但係無羊腩煲 ,之後叫左個骨煲食仲叫左好多野食&飲,野食都未黎就叫左3支大青啤啤先 ,成晚飲左8支大青到 ,
仲有6罐汽水&2支蔗炓到,食左個幾鐘之後我地就係到係咁吹水,12點鐘埋單轉場,食左500幾蚊 ,之後去左關聰樓下
對面戈間波樓到篤波租左兩張台,我篤左幾球 ,半個鐘到散場,唉..今朝學届輸左 .
晏就兩點幾返學校,因為有一個由德國黎ge人叫施密特,佢係殘奧乒乓名將&牧師,如果想知佢係咩人就去搵佢d資料啦,佢d乒乓波超勁&好打搞笑,
今日現場睇到佢打乒乓波真係好勁.
呢個就係佢

P.S. 仲有14日
|