今日補左一半習ge時候,同miss講話請假,要賽波,之後 miss話,你為左賽波你睇下你d成績幾好 ,心情down曬,
之後走左落去操場賽手球,超凍lo,凍到手震腳震仲要賽,無陰公 ,今場係我地最後一場也是今年高中手球最後一場,
所以大家都好努力,上半場9比9,下半場開始左一陣比人領先緊,之後係咁追,仲有一分就可以追平的時候,
a班叫暫停,之後我地改陣打,暫停完之後防守變得勁左,追平之後防守變得仲勁,最後5~10分鐘先至最精彩,成場都係互有領先,分數最多都係
拋開兩分,所以成場都好緊湊,最終19比20,險勝一分完場 ,今場係贏得最精彩的勝仗,所以大家都好開心 ,季軍唔知係我地班定b班,
今場係我打左三年手球以來ge第二場勝仗也是最漂亮的一場,今場雖然贏左,但係畀人射到心口都痛曬,最痛ge就係畀人
射中小弟弟,真係超痛lo,所以真係贏得唔易.
|