今日返學去左c班上課三班無去旅行ge人集埋一齊可以同d未同過一班ge人同一型上堂, ,之後數學堂仲同理組一齊上,今日晏左返去連位都無得鐧,之後地理堂睇向世界出發(杜拜篇), 之後歷史派卷,一個字 悲,歷史從未考過咁ge分數,絕望呀.今個星期放學可以早走 正!! 睇下呢個星期時間表幾free 好似上緊夏令班咁,不過雄話e+係冬天so係冬令班先岩,讀咁耐書都無第一次上冬令班.
之後返到屋企打邊爐
打完邊爐後沖左杯奶茶飲,邊飲邊做功課,抄都抄到手軟,聽朝早起買早餐