琴日去完綜藝館11點,即克飛的返學校睇音樂劇,戈個黑的佬仲要兜路,之後返到去已經係第四場, 之後仲要唔比人入禮堂,成堆人企左係出面睇lo,中場休息先放人入去仲嚴過上一年,上年可以自出自入, 文組音樂劇睇唔到只係睇到理組,我覺得好睇過我地戈年. 今日同榮哥&輝哥出去,首先去左水x尾 小泉 ,之後去左噴水池&大三巴影相,佢地兩條友渣住部canon 係咁係到影,我就跟住佢地行,唉 之前睇電視聽到呢句 帶著我們過去的叫回億,帶著我們向前的叫夢想