12月16日
高中男籃最後一場比賽6A vs 6D 決賽 文理組對決,今場我ge角色係隊醫,
專幫抽筋ge隊員拉筋,上半場領先四至六分,下半打和35比35,之後不停幫隊員抽筋,
打加時輸了最終得亞軍,但mvp係我地隊長攞左. 手球季軍,籃球亞軍都算唔錯,參加
兩樣比賽都有獎.
12月17日
放學後7點幾約埋幾位兄弟去MAGICAFF 食嘢&聊天,坐左差唔多五個鐘頭,傾左好多嘢,
之後去左買粥食.
12月18日
下午聖誕崇拜&聯歡 D嘢好好食,miss仲訂左壽司畀我地,但係此終都無過黎課室 .
12月19&20日
兩日係屋企,無出街.
澳門回歸十週年 作左首澳門之歌 - - 一個神奇的地方 , 都唔錯ge
最鐘意呢兩句..
it's a wonderful place..
it's a beautiful place..
12月21日
上午同輝爺&佢ar 媽 出大陸買餸做冬,之後去左飲茶,thz,飲完茶去剪髮,嘩..個頭短到飛起,
超樣衰 ,下午我地同波波,肥輝,黃冰等等,去睇阿凡達 I SEE YOU ,睇左3個鐘 ok好睇,之後去波波樓下拎
腳架去影夜景,8點幾去影,影到9點幾凍到死死下.
12月22&23日
朝早10點幾畀人call返去大陸,等左3個鐘先行得,陰公,返到去就去左 shopping,買左幾件衫,
啱啱返黎一陣,今晚去上堂,開左堂成個幾星期都未返過.
|