星期日
返下午3點,下午茶生意都算ok,晚上有班搭馬仔黎食野,平時都有黎開,有一個係好有禮貌,但係佢講左一句野 ,
令我好意外,佢講 :[沖壺鐵觀音黎],之後佢地係到開賭局,佢就冇啦啦吐一口啖落地下 ,睇到我火到黎,大佬你估呢
到大排檔咩,之後有班人黎左,叫左d野飲,坐左好耐,之後廚房已經收左爐啦,佢地就叫椒鹽南瓜食,之後師傅就用
個鍋用新油黎整,整完之後同師傅搭車閃人,唉 去到巴士站部 N1 已經走左,之後等左20分鐘先黎,其間同師傅吹下水,
部車黎啦,超多人,所以我最唔like搭巴士。
師傅精句:五窮六絕七番身
|