傻人.內心世界
一個人.
開心的時間會同傷心的時間相等.
否則.
尼個人生病了.
oneguy26
暱稱: 阿傻
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
失落.
2012-08-18
反省。原來。一切並非...
文章分類
全部 (3)
第二年。高一。暑假 (2)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 106
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 7 月 29 日  星期日   晴天


反省。原來。一切並非理所當然 分類: 第二年。高一。暑假

2012.07.29

今日全日我都冇訓過.但係,我睇左個令我足以反省自我的一個電視節目.

佢係內地一個比賽,向上吧 少年

冇錯,就係佢.入面有一個堅持自己理想ger其中一個參賽者.令我好好咁反省自己ger一個人.

佢善長拉丁舞,家境不太好.

但佢自己好努力,讀書好叻,拉丁亦理固而然,

係寒冷ger天氣下,媽媽唔察覺佢高左,所以棉褲係細左一碼.

佢有錢,佢明明可以買一條新架,但佢冇,係寒冷ger天氣入面只係著左一條單褲.


我認為父母比自己ger,係應該ger,係理所當然...但我錯了,佢唔需要,亦冇必要地比我...


尼個人係拉丁比賽入面,有一個要雙腳跪下滑出去ger動作,

但地板上就有一粒釘...佢膝剖血流不止.

白色的褲,染成紅色.佢都仲要比賽落去.

就因為佢唔要比人失望.


對於我尼個冇理想、夢想ger人而言,佢的確好西利.

好多時講就容易,但做就好難.

堅持.努力.失敗要面對,要跨過去.講好容易.

但你...我...做到左嗎?






訪客留言 (返回 oneguy26 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]