2012.07.29
今日全日我都冇訓過.但係,我睇左個令我足以反省自我的一個電視節目.
佢係內地一個比賽,向上吧 少年
冇錯,就係佢.入面有一個堅持自己理想ger其中一個參賽者.令我好好咁反省自己ger一個人.
佢善長拉丁舞,家境不太好.
但佢自己好努力,讀書好叻,拉丁亦理固而然,
係寒冷ger天氣下,媽媽唔察覺佢高左,所以棉褲係細左一碼.
佢有錢,佢明明可以買一條新架,但佢冇,係寒冷ger天氣入面只係著左一條單褲.
我認為父母比自己ger,係應該ger,係理所當然...但我錯了,佢唔需要,亦冇必要地比我...
尼個人係拉丁比賽入面,有一個要雙腳跪下滑出去ger動作,
但地板上就有一粒釘...佢膝剖血流不止.
白色的褲,染成紅色.佢都仲要比賽落去.
就因為佢唔要比人失望.
對於我尼個冇理想、夢想ger人而言,佢的確好西利.
好多時講就容易,但做就好難.
堅持.努力.失敗要面對,要跨過去.講好容易.
但你...我...做到左嗎?
|