今日係2010年6月17曰,對上一次寫blog係2007年(超屈機-_-")
咁都俾我搵返呢個blog,真係幾搞野!
睇返以前寫ge野,笑到我肚痛- -"
原來我以前係咁天真無邪ge,打D野成個傻仔咁,勁kai,勁搞野囉!
仲有,,,就係都幾串咀v-_-"不過真係幾搞笑,估唔到自己打埋咁ge野
睇返真係幾開心,唸返起以前小學D傻事
原來成班FD都有同我打機xd,呢樣真係醒唔起,仲係估唔到tim-3-"
真係一個機狂-_-(話緊我自己)不過E家唔係啦,"大個仔係我!"
呢個blog真係古董,仲係珍藏黎!一定會好好保存~
好中意個icon呀...但係唔知點拎返出黎,oh my god!!!
講返今日,唉...呢次考試真係一獲熟
有史以黎考得最差,最失敗ge一次
真係可以用CHEM d formula黎表達-_-"
中文,,,做唔曬--->死硬
英文...做唔曬x2+ 無敵section 3---->死硬x2
Maths...發曬夢+secton B勁多冇做---->死硬x3
LS...睇伍sir心情啦--->唔知
Chem...多到做唔曬+冇左2x分---->好大獲!
Physic...未訓醒+冇做勁多---->等肥佬 (對唔住黎Sir啦!)
BAFS....冇背accounting cycle囉!灰,,,---->考得唔好
總括而言...[全軍覆沒]
第一次考完試係唔開心,,,派卷個日一定要帶多幾包紙巾啦--->俾自己用
唉,,,睇黎唔溫書真係唔work la...
係時候要唸唸啦~
有d野真係個時唔珍惜,依家想珍惜都冇機會lu~
|