- -唉.......我的人生真係悶~
家姐啊哥都唔同我玩- -"
電腦都唔可以買~
真係好悶呀~~~~頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂!!!
找人教我播music啦- -
唉- -e家我同啊哥都有d想買ps2- -
唉....好悶呀.....好悶呀.....好悶呀......
YEAH!!!我去bevis家玩先^^(2:40p.m.)