今日剛剛返到屋企,椅都未坐穩就去左剪頭髮啦.ˍ.''
剪左之後,佢幫我用髮蠟整埋個頭,哇!!!!型到爆!靚爆鏡個隻呀∼∼∼!
之後返到屋企,家姐見到我,都話我好型,啊媽就話”踝”d唔認得我tim-0-!?
跟住我影左幾張相係部照相機度,想放上去msn度俾你地睇..你地話好唔好呀?
呢三日係大陸度玩,仲去左卡啦ok到唱歌tim,我唱歌都幾好聽啦∼
我唱光良d歌都好好聽ga∼可惜你地冇得欣賞