我的日誌
我的日誌~
oneknight
暱稱: 王子
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-06-17
今日好倦呀
好慘呀
My new bal...
CoolMan∼
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


2006-08-22 驚訝 分類: 未分類

今日剛剛返到屋企,椅都未坐穩就去左剪頭髮啦.ˍ.''

剪左之後,佢幫我用髮蠟整埋個頭,哇!!!!型到爆!靚爆鏡個隻呀∼∼∼!

之後返到屋企,家姐見到我,都話我好型,啊媽就話”踝”d唔認得我tim-0-!?

跟住我影左幾張相係部照相機度,想放上去msn度俾你地睇..你地話好唔好呀?

呢三日係大陸度玩,仲去左卡啦ok到唱歌tim,我唱歌都幾好聽啦∼

我唱光良d歌都好好聽ga∼可惜你地冇得欣賞






訪客留言 (返回 oneknight 的日誌)


Grace 於 2006-08-26 06:36 PM 發表:
你幾時先放係msn ya?
有計...你錄左佢咪得囉......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



大食懶加菲 於 2006-08-24 08:21 PM 發表:
我都好想睇睇你點型呀!
好好聽?
係咪真係,
唔好厄我wo~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mina 於 2006-08-23 01:41 PM 發表:
我就睇下你型得去邊...=="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hilda 於 2006-08-23 11:39 AM 發表:
你講到咁,好想睇下點型法!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遲d張相可能會放上去msn到ga
Posted at 2006-08-23 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YaNnY*茵 於 2006-08-23 08:12 AM 發表:
kaka.我淨係知光良唱d歌好聽.未聽過話你唱d歌好聽喎..況且.你有佢讚你話好聽就夠啦..∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



貓子 於 2006-08-23 12:26 AM 發表:
哈哈
你既歌聲我先唔想聽呀!!
費事搞到耳摸受損呀!!
你整過個頭呀??
一定唔會靚仔呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]