今日,因為我啊哥要去打比賽,so我上午唔洗返~
跟住我食完早餐之後,就開msn,見到yanny,咪同佢傾計囉~
我同佢都傾左好好好好多野,例如好似.......
跟住見到mina- -之後就同佢黎左場激烈gei粗口戰- -爽爆
之後又見到bevis,同樣都係同佢傾計....不過傾傾下又變左場粗口戰- -
你話勁唔勁~我同bevis咁friend,可能係爆粗爆返黎XD!!!!
我今日整左首光良gei勇氣上黎,係咪好好聽呢~
但係yanny話jay唱d歌好聽過光良果d喎~~~我好想 呀
yanny d taste真係好gei姐 (一睇就知我黯住良心講啦 )
下晝要去柔道真係好呀~
|