依家係深夜唔知幾多點- -"MSN一條友仔都冇,真係慘~~
今晚要講gei就係前幾日同今日gei野~
我記得某一日,係我搵呀媽gei路途中,忽然俾我見到mina,yanny同埋我一個朋友,
見到佢地三個係度輕輕我我,真係唔抵得,於是就一直跟蹤佢地啦,
點知一直跟都冇發現我喎,哈~真係勁呀我!
最慘gei係- -......我俾jenny打左一吧,
jenny果一吧勁大力咁打過黎,
我都擋唔切就打左過黎,跟住乘個人飛起左- -
我都知佢冇心gei,所以都冇怪到佢- -(不過真係幾痛下)
最正係今晚,去左旺角到食日本野,食左勁多勁好味gei日本菜,哇,真係 ''it~feel~good~!''
食完之後,就去左尖沙咀碼頭到睇夜景,哇!真係好靚下- -
你話我地乘班人去果到過中秋gei話,你話幾好~
經過一連串gei兜兜轉轉,我地就去左間店到品嘗甜品,
d豆腐花竟然識出煙- -你話幾勁,第一次見到都呆左陣..
ZZzzzzZZZzzzzzZZZzzz呀~開始有d想訓~係咁多先!
|