我的日誌
我的日誌~
oneknight
暱稱: 王子
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-06-17
今日好倦呀
好慘呀
My new bal...
CoolMan∼
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


後悔有哩個缺點... 鬱悶 分類: 未分類

唉~我好冇用,我有一個好大gei缺點,就係猶豫不決......

今日有一個好好gei例子~本來都做好曬所有野ga啦,連妝都化好曬啦..

但係唔知等mina好定自己走好(我唔係怪佢,只係表達自己gei缺點)

到左最後都係去黎都冇用,搞到我又唔開心,mina又有要一個人返,

你話我堅決d,選擇自己一個人去,到時就唔洗咁啦....

呢個中秋party...就俾我猶豫不決gei性格累死曬...我好後悔,冇得玩- -

唔得啦!!!我要改左佢!唔要再猶豫不決,唔要再慢慢吞吞!!!我要重新做人!!!!!






訪客留言 (返回 oneknight 的日誌)


tingtingf1 於 2006-10-20 07:22 PM 發表:
快D打日記啦.....懶人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanny0702 於 2006-10-19 09:05 AM 發表:
...快打日記啦..
背景音樂勁熟呀!係古巨基唱..咩歌?好似係天才與白痴..

喂..好講啦喎..人間天堂果兩個係邊個..講...唔係ge話我介紹兩個正宗「人間天堂」比你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講你知,我就唔叫偉祺啦
Posted at 2006-10-25 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda 於 2006-10-08 12:18 PM 發表:
[猶豫不決]真係對你影響好大ge~
琴晚.....唉....
改la....十卜十卜~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



紫藍 於 2006-10-08 10:16 AM 發表:
....其實呢..我覺得有時做人猶豫不決下都幾好ㄚ!..但係過份猶豫不決就唔係咁好..
琴晚呢..你唔黎真係好可惜..我去左L2..(當然係用某D方法)...玩到9點幾..
...想改ge話我第一個撐你呀~~HAHAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mina 於 2006-10-08 01:09 AM 發表:
個時真係大家比大家玩死~~-3-"""
不過算la~下年再玩過lo~
睇下你下年改o左lee 個缺點未~XDD
不過有時人間5中都會猶豫不決ge~~
盡力改la!十卜you!
------------------
仲有~你今日猶豫不決地5同佢講~-0-"
慢慢o念點講la~=]"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



貓子 於 2006-10-07 10:11 PM 發表:
哈哈
咩你兒家先知自己有咁既缺點咩??
不過都未算遲..
兒家快d改啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]