唉~我好冇用,我有一個好大gei缺點,就係猶豫不決......
今日有一個好好gei例子~本來都做好曬所有野ga啦,連妝都化好曬啦..
但係唔知等mina好定自己走好(我唔係怪佢,只係表達自己gei缺點)
到左最後都係去黎都冇用,搞到我又唔開心,mina又有要一個人返,
你話我堅決d,選擇自己一個人去,到時就唔洗咁啦....
呢個中秋party...就俾我猶豫不決gei性格累死曬...我好後悔,冇得玩- -
唔得啦!!!我要改左佢!唔要再猶豫不決,唔要再慢慢吞吞!!!我要重新做人!!!!!