今日太特別,唔打唔得~
今日晨早樓樓去左睇醫生,一路上見到好多自己友,一邊行一邊say hi,
睇睇下醫生....就睇左我整個上晝- -睇完仲要俾家姐屈左兩包薯條-0-
返到屋企,睇左陣電視,食左陣野,就去左bevis屋企囉.
到左之後,依然小豬一樣係咁搞我- -"之後,我同bevis就打機啦
我地打NBA,一開ball唔夠一陣就令左3x分,我係咁射三分,又係咁中喎,
跟住就抄左佢三十幾分(好似係30-40度啦)哇爽 ~從來未抄過人3x分,今日一嘗,滋味無窮~
跟住劉趕乘就吹我地去打ball啦.........悲劇就由哩一刻開始
我地一邊行...一邊拍ball....跟住過左馬路....就到樓梯口果時.....
因為有d意外發生,我個ball就飛左出去馬路,馬路如虎口,就咁唔好彩,一部小巴飛埋黎,一車車爆左- -
當時睇住個ball俾個小巴車爆....成個人呆左陣....
令返個ball之後...我就驚到震,都唔知會唔會俾某人p...
到左之後,就見到兩個高手係到打緊ball啦,跟住靚仔光同大隻佬周邦邦都黎埋,
跟住主席同幾個女仔都黎左喎,唔知點解主席都未行入黎就跑走左,(劉趕乘又係咁溝女喎,一個抽四個~)
等呀劉趕乘返黎之後,我地六個人就p一場,我個team籃低玩曬,於是就抄左佢地蛋
跟住又黎多場,唉,又係一場慘痛gei悲劇,打打下ball中招,
俾個大隻佬一個飛禽大咬,打手加穿魚蛋,痛到呀媽都唔應得,搞到成個下晝,有得睇冇得玩- -
e家隻手指直頭彊左,腫到成條香腸咁,哩次係最痛gei一次,果然同佢打ball冇好野ga
今日好黑呀!!!希望以後唔會再有~
|