我的日誌
我的日誌~
oneknight
暱稱: 王子
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-06-17
今日好倦呀
好慘呀
My new bal...
CoolMan∼
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


倒楣的一天~bad day 不安 分類: 未分類

今日太特別,唔打唔得~

今日晨早樓樓去左睇醫生,一路上見到好多自己友,一邊行一邊say hi,

睇睇下醫生....就睇左我整個上晝- -睇完仲要俾家姐屈左兩包薯條-0-

返到屋企,睇左陣電視,食左陣野,就去左bevis屋企囉.

到左之後,依然小豬一樣係咁搞我- -"之後,我同bevis就打機啦

我地打NBA,一開ball唔夠一陣就令左3x分,我係咁射三分,又係咁中喎,

跟住就抄左佢三十幾分(好似係30-40度啦)哇爽~從來未抄過人3x分,今日一嘗,滋味無窮~

跟住劉趕乘就吹我地去打ball啦.........悲劇就由哩一刻開始

我地一邊行...一邊拍ball....跟住過左馬路....就到樓梯口果時.....

因為有d意外發生,我個ball就飛左出去馬路,馬路如虎口,就咁唔好彩,一部小巴飛埋黎,一車車爆左- -

當時睇住個ball俾個小巴車爆....成個人呆左陣....

令返個ball之後...我就驚到震,都唔知會唔會俾某人p...

到左之後,就見到兩個高手係到打緊ball啦,跟住靚仔光同大隻佬周邦邦都黎埋,

跟住主席同幾個女仔都黎左喎,唔知點解主席都未行入黎就跑走左,(劉趕乘又係咁溝女喎,一個抽四個~)

等呀劉趕乘返黎之後,我地六個人就p一場,我個team籃低玩曬,於是就抄左佢地蛋

跟住又黎多場,唉,又係一場慘痛gei悲劇,打打下ball中招,

俾個大隻佬一個飛禽大咬,打手加穿魚蛋,痛到呀媽都唔應得,搞到成個下晝,有得睇冇得玩- -

e家隻手指直頭彊左,腫到成條香腸咁,哩次係最痛gei一次,果然同佢打ball冇好野ga

今日好黑呀!!!希望以後唔會再有~






訪客留言 (返回 oneknight 的日誌)


tingtingf1 於 2006-11-25 07:55 PM 發表:
你都幾慘下播~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



家姐 於 2006-11-21 09:33 PM 發表:
我係家姐牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -?Who are U?
Posted at 2006-11-23 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda 於 2006-11-20 10:47 PM 發表:
[哩次係最痛gei一次]
係最痛gei一次??!!
HAHA...男人至痛....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係果度- -"
Posted at 2006-11-23 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny1014 於 2006-11-20 10:11 PM 發表:
真係陰公.....不過唔夠我黑仔....=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有幾黑呀- -?,我冇左幾舊水呀-0-
Posted at 2006-11-23 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wumeina2040 於 2006-11-19 03:38 PM 發表:
WA~~@@""
個ball 好慘lo~~~@@"""
同大隻佬打梗係5 會有好野la!
話明係「大隻佬」...."""=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YANny茵 於 2006-11-19 09:18 AM 發表:
琴晚等到今朝..終於有得睇日記LU~^^"
==============
果個可憐ge波波邊個架???
你隻腳冇事啦咩????
邊D女仔去左?
「e家隻手指直頭彊左,腫到成條香腸咁」←呢句令我唸起BBQ燒芝士腸爆果下..kaka>O<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman00 於 2006-11-19 12:26 AM 發表:
HIHI* 路過的CMCM` . . .... ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]