琴日去左表姐到食飯 好熱鬧呢
食完飯去左元朗行花市 個到勁多人 搞到要人流管制
根住見到有雪糕食 我幫表嫂買甜筒啦 不過我5記得左個量詞係咩
根住同嗰個人講左 5該俾"舊"甜筒丫 之後俾嗰個人串 
佢話 甜筒呢 係一枝枝ge~
今年表哥有擺年宵 我表嫂俾佢屈左30蚊買個勁樣衰ge氣球 陰公咯~
之後最搞笑ge係佢指住隻黃色ge海綿寶寶話係史迪仔 係咁叫我地買
之後行行下 聽到有個sales勁大聲話 玫瑰花15蚊一支 38蚊兩枝 
行到11點幾就番屋企lu
番到屋企惡夢開始喇 就係要氹表姪女訓覺 佢係到搞搞震
氹左勁耐都5肯訓 哂左我成個中
祝各位新年快樂呀~

|