2006-12-29
今日超happy的!去了同柏楹,ivan,柏榮,康打羽毛球!
傻了~呵!之後就同左佢地食麵!真係好味?
食完就同ar康2個行返教會!經過西鐵站買了好味的東西食…
超白痴的!返到教會就自已做功課!超乖的我!
之後就幫芳芳做野!
跟住就組牧組!正呀..........可愛的德發~
同甜甜返屋企!呵呵!爆炸頭!哇卡卡卡卡卡.................
刊登時間︰2006-12-29 11:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]