好無奈LO...........今日換好哂衫諗住出街,我個FD話掛左8號風球,十分 呆!!!!!!!!!!!!!!
又冇得出去.......又要苦悶禁過一日....唉!!!!!算啦..其實我好想留係HM到....不過真係冇嘢做.好悶
諗住打機又見到個8婆上左.....我冇主動話佢,佢又同我嘈喇,嘈咩就唔講LA.......不過都唔明點解佢禁好氣GE?
SO我冇理到佢.OFF左右!!!!!!!!!訓到7點幾起 左身食飯,
見打機悶悶地咪上網睇睇有咩好嘢C啦,點知睇到D核突嘢!!!!!!!!!!比你地一齊睇!!!
|