窩心♥] 儘管一切變得灰暗.. 你也會帶給我歡樂.. 調左位...講真... 其實我都0k 滿意...雖然坐最尾個個... 至少...格離個個唔會成日窒我... 其實我真係好唔中意D人成日咁樣... 雖然可能係講笑. 但F0r me..not only that. 同埋...衣家個景好開洋* 唔會比d大頭既人阻礙我既視線 Ha.. 當然還有... 我會努力...我會加油...謝過*
窩心♥]
儘管一切變得灰暗.. 你也會帶給我歡樂..
調左位...講真... 其實我都0k 滿意...雖然坐最尾個個... 至少...格離個個唔會成日窒我... 其實我真係好唔中意D人成日咁樣... 雖然可能係講笑. 但F0r me..not only that. 同埋...衣家個景好開洋* 唔會比d大頭既人阻礙我既視線 Ha.. 當然還有...
我會努力...我會加油...謝過*