~大件事啦........ 學校中三升中四既分科表已經出左啦...... 真係估唔到........ 我可以分到我自己選個d.... (商科--時裝與成衣&創意多媒體) 但她就.......冇一科同我一樣........ 都唔知仲有冇機會同佢同一班....... ~最大件事就係...... 我鐘意左佢啦.....但佢一d都唔知.....應唔應該同佢講呢..... 講左又有冇用啊.......識左佢三年啦.......佢一直都....... ~更加大件事就係...... 我發現左有個男仔鐘2左佢.......成日同佢一齊玩.....睇電影........ 佢又知道左個男仔鐘2左佢.......不過佢就扮唔知........ 唔知佢個心係點..... 點算啊