好耐冇打日記啦!!!! 依家都好似冇咩心情打~~ 我個心就好似俾人偷左一樣! 成日都係好掛住佢(一個女仔)!!! 同佢都好耐冇聯絡啦!!! 尋日去左個好朋友去行左成日街^_^ 仲去左「優之良品」買左好多朱古力! 係佢送俾我既..... 真係極之好味!!! 我都唔捨得食@_@ "="好多謝!!!"="