㈢重◆人格
某個柒頭的日誌.....做日記的而已

天↑上↓下
or81996329
暱稱: ㈢重◆人格
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2026 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
星夢
成個日期
2007-6-18至2007-6-20
2007-06-14
文章分類
全部 (4)
game記 (2)
日記 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 250
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天


2007-06-14 不安 分類: 日記

今日7點起身..覺得好凍 原來開左冷氣

之後 7點10分出門口(差不多) 個陣覺得好似有d野味做 但係冇理

出左門口 前梯係到整野=3=要行後梯..玩野咩 遠左好多

差不多到bis站...發現冇帶8達通 都唔緊要 有$$$ 但係......

鎖匙都冇 就跑番去令 之後去到巴士站已經50分=.=不過冇遲到

番到去學校...溫習堂(考試 不過個個都唔係溫嫁啦)係到玩

小息,我地令個d好似波既野黎玩...比呀呂sir收左2個

到考試...亂做=.=除左作文(英文)難到死..冇溫書嘛..可憐也

等到放學..番龜

買左中杯飲~龜冇人 打機也

晚上的事...去左同何b踼波

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

卡卡西個樣....今日101集火影睇到~哈哈  巧柒"

 

 






訪客留言 (返回 or81996329 的日誌)


konghoiling 於 2007-07-09 09:50 PM 發表:
好無聊呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻婆。雪 於 2007-06-17 05:58 AM 發表:
又唔打=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



why_why 於 2007-06-15 09:40 PM 發表:
哈佬
柯先生
我個blog丫
http://blog.qooza.hk/why_why
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngaimeisuet 於 2007-06-15 12:40 PM 發表:
傻仔~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]