今日7點起身..覺得好凍 原來開左冷氣
之後 7點10分出門口(差不多) 個陣覺得好似有d野味做 但係冇理
出左門口 前梯係到整野=3=要行後梯..玩野咩 遠左好多
差不多到bis站...發現冇帶8達通 都唔緊要 有$$$ 但係......
鎖匙都冇 就跑番去令 之後去到巴士站已經50分=.=不過冇遲到
番到去學校...溫習堂(考試 不過個個都唔係溫嫁啦)係到玩
小息,我地令個d好似波既野黎玩...比呀呂sir收左2個
到考試...亂做=.=除左作文(英文)難到死..冇溫書嘛..可憐也
等到放學..番龜
買左中杯飲~龜冇人 打機也
晚上的事...去左同何b踼波
今日101集火影睇到~哈哈 巧柒"
|