剛剛review了大阪之行既foto,又有返d mood打返篇遊記XD(btw請原諒我用返中文打e篇=v=
第2天的行程主要是和歌山,和歌山同和歌山!!(無誤!!
基本上這是全個關西之旅最hea最hea的一天,亦是最不well plan的一天我認為啦
因為行程比較輕鬆,咁就遲少少先起身啦
仲特登選比較多站的線到和歌山站
(小知識一下,在japan同hk鐵路上最大的不同就是咁的
e.g.hk既西鐵線總站係紅磡站同屯門站啦,而中間的站都係fix死了
咩意思呢,姐係你由屯門搭到紅磡唯一既方法係,屯門->siu康->天水圍->.......->紅磡啦
but in japan,基本上,有由頭站去尾站有好多好多choice的
e.g.屯門->荃灣西->紅磡,亦可以有多站到你發癲的,屯門->蔡意橋->大興........(skip10幾廿萬個站
咁啦,我地由大阪去和歌山就係搭左廿9幾萬個站的
目的有2個,可以訓覺同睇下鄉下的日本

其實這個世界根本無咩人會搭e種9億幾個站既路線去和歌山的^^(忽然站數目加馬10幾廿萬倍


btw,當日的景色的確幾怡人的=p

這是一個摩天輪。
這一句用了那種修辭技巧?(1分) (眾:喂=口=
其實我想講既係摩天輪這種東西在日本總會出現在你估唔到會出現既地方
在tokyo是竟然連一間outlet都可以有,當然地遊樂場都會有既= ="

搭左60幾個鐘終於黎到和歌山站啦(誤

這就是當日的lunch,價值120yen的麵包x2(係一人一個= ="
個curry bread is not really bad taste,but....hahaha
但個甜包就真係好好好好食啦,再一次證明日本甜野永遠高分!!

這是當日首個景點,貓火車+貓站長
我話我地唔well plan其中一個原因係我地係到等貓火車已經等左個幾鐘!!!ohs_ _ _!!!

本身我地已經放棄左搭貓火車嫁啦,點知我地就係去到e個站發現對面線就佢貓火車!!
咁of coz落車啦=p

這是一個很荒蕪的站(請無視某個自戀人

喂,你終於出現啦(感動='[

一看之下,竟然在童話車廂之下有站不良少女在椅子到呼呼大睡!!




當然無視那位女子,這個車廂還是等得過的!

finally,we arrive!!

本來這個站是個雞雞站來的,但rebuild後外加貓車長的介入後就成為了引來2個傻仔的景點啦^^

大牌!!只有這句(喂!!
如果看睇active的牠,plz refer to my fb

after it,我地就去了黑潮市場

好啦,我地5點鐘黎到啦!!
咩q都關哂啦,我地食毛毛啦=[(喂!!!
其實,我地今日既行程只係得貓車長=[所以點解我話咁唔well plan!!
喂,太眼訓,and plz cm!!!
|