Gently Dancing through the Sea of Time
oreal
暱稱: LONG
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
深刻的體會...
恐懼........
上班的日子
獎牌...
Begin
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 126
今日人氣: 3
累積人氣: 5198
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


偷... 分類: 未分類

啱啱過佐最後的一個假期    係呢幾日ge假期入面

好無聊    諗番起都唔知做過d咩    本來諗住用黎温習ge

不過     梗係冇心機温咁     可能見個個都冇温ge關係啦

剩低ge呢個星期可以講係最後ga啦    都仲唔温ge就真係等死啦     

我諗我都要温習啦     都係時候同本  greenbook   打下交道   我諗呢輪都係 "佢" 陪我訓ga啦 

今日我聽到一句金句    就係    " 偷番黎ge野先會特別吃香 "  

唔知你地係咪都係咁諗     

點解要上堂偷食   唔通嗰幾個字唔食真係會餓死?    咁又點解平時係屋企煮好俾你都未必會食?

點解要出去偷情   唔通真係唔再鐘意本身嗰個?     咁又點解本身嗰個對你咁好你都唔滿足?

 點解要縮埋一面偷偷地食番支煙   唔通真係特別好抽的?   咁又點解打機嗰時食一啖就放埋一邊等佢自己燒?

經過一番討論之後    得出ge結論就係    因為係偷番黎ge野先會好好珍惜

背住老師咁樣偷食唔係會更飽    而係會得到成功感

背住鐘意ge人去偷食唔係因為唔鐘意佢     而係因為出去偷食完之後會對佢更加好

縮埋一面偷偷地咁食煙唔係會更加爽     而係因為咁樣先會好好咁去享受每一根煙仔

以上都係經過討論而得出ge答案    啫係話唔只我一個係咁認為   

有時候太容易得到ge我地真係唔識去珍惜    係要百般阻撓ge野我地先會去爭取同埋珍惜

可能係我地都有呢種鐘意挑戰ge心態啦     但往往     咁樣做通常都只會令我地失去更多

或者   KFC   個廣告講得啱啦    

"青春    就係不妥協"    丫麻

等我試下叫我媽咪強制性咁唔俾我温習先    話唔定    咁樣做我先會好好地咁去温習






訪客留言 (返回 oreal 的日誌)


TAK15 於 2009-05-08 11:44 PM 發表:
講得超好.
越係吾比自己做ga野就越係要做..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sheep1124 於 2009-05-08 05:09 AM 發表:
從這里我找到很多用來解釋自己過錯的藉口...不錯...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK_kuan 於 2009-05-06 11:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-08 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RAYS 於 2009-05-06 10:31 PM 發表:
well~~實撐你ge~~!:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abraham_lai 於 2009-05-06 09:45 PM 發表:
講得好!!永遠都咁撐你牙!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK_kuan 於 2009-05-06 12:47 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-05-06 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ck 於 2009-05-06 01:32 AM 發表:
可能咁樣 先會更加珍惜掛 ~^^

叫妳阿媽唔俾妳溫習 呢個方法好word wo!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming000159 於 2009-05-05 12:23 AM 發表:
好采張嘉烽吾會咁je~~~ ha~ 你吾好教壞佢tim ar!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha  唔知邊個教壞邊個呢
Posted at 2009-05-05 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ming000159 於 2009-05-05 12:22 AM 發表:
ha~ 你咁衰ge~~~ 中意偷食~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kevin1988 於 2009-05-05 12:14 AM 發表:
我唸你講ge都將會成為道理.
點解?





















因為我覺得你講得好岩! haha~~
我有問題
點解背住鐘意ge人去偷食唔係唔鐘意佢 而係因為出去偷食完之後會對佢更加好!
你中意佢就吾會去偷食la.
應該係背住女朋友去偷食唔係唔鐘意佢 而係因為出去偷食完之後會對佢更加好!
因為有時男人去偷食係為了平衡一下,吾想成日對住屋企戈隻的老虎.
因為最少我覺得,現時冇咩女仔真係賢良淑德,心地善良,重點不潑辣.(不是所有女)
.壤男人最怕都是一位賢良淑德的女人!男人不壞女人不愛!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

每個人有唔同睇法ge
同埋我又未偷過食
所以我諗我答唔到你個問題lu
haha  不過睇黎  你好似好有感受咁bo  ^^
Posted at 2009-05-05 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]