呢輪個人好正常
番工 放工 食飯 訓教
點解會係咁 因為一個 " 不能說的秘密 "
亦都因為咁 多佐時間俾自己靜下
諗一d以前唔會諗ge野
諗下前途 諗下將來 諗下自己 諗下自己究竟為佐d咩而生存嗰類野
老實講 心情好down
自己一個面對真的不好受 亦都係因為咁 令到自己的思想開始麻目
有種今日唔知聽日事ge感覺
好想去忘記那些纏繞不休的煩惱
看著身邊的人開懷大笑 好想笑埋一份 但係完全同快樂接不了軌
打唔落去啦 唔想再諗咁多
休息一下先
下篇再續
希望到時會打番d開心ge事
不過呢個可能只係希望
唔好問我咩事 因為
我都唔知點答你
|