今天成日都落住大雨,成日都冇咩生意, 下午交返部機給個客人,試埋比個客人看, 客人話冇問題,我就離開啦,好野,件垃圾終於比返人啦, 到了晚上,個客人又話唔得,於是收舖上客人家裡看看, 重壞過之前,當時的心情就好似今天的天氣一樣, 帶返部機在家中又係咁整,最後查到bios出問題, 更新bios都有問題,我終於無何奈何講佢已經死亡啦, 明天先諗點樣解決返個客人知,明天先算。 食左一個星期龜靈膏,鼻敏感明顯少左, 個樣都冇咁殘,差不多又要去訂貨啦, 期待明天鴻福堂的貨來臨,講住咁多先.....